Filmes que vi...

13:45

Boyhood



Na semana passada perdi 3horas do meu tempo para ver o Boyhood. Não gostei do filme, ao fim de 40 minutos estava farta, não acontece nada. Só o vi todo porque estava com amigos que não quiseram desistir. Eu não gostei, mas eles gostaram. Não quero com isto tirar o mérito do filme, este deu muito trabalho e é realmente fascinante a forma como foi feita. Merece oscar apenas pela inovação.

Last week I lost 3hours of my time to see Boyhood. I did not like the movie, at the end of 40 Minutes I was tired, nothing happens. I only saw all the movie because I was with friends who do not want to stop. I do not like it, but they liked. I do not want to take the merits of the movie, it was very difficult  to do and it's really fascinating the way it's was done. It only deserves Oscar by the innovation.

American Sniper

Convidaram me para ir ao cinema ver o Sniper americano. Se é para ir ao cinema eu alinho. Fui sem ver o trailler. O filme fascinou-me, assustou-me e tocou-me de uma forma impressionante. O filme mostra tudo aquilo que eu nunca tinha conseguido visualizar da guerra. O fim emociona, não é aquilo que é justo.
Como disse uma amiga, no fim precisas de algum tempo para te recuperares, para pensares no que é realmente a vida.


I received an invitation to go to the cinema to see the American Sniper.I went withou seing the trailler. The movie fascinated me, scared me and touched me so strong.It shows what I never had managed see of the war. The end is so emotional, I fell it that is not fair.
As a friend told me, after the end you nedd some time to recover you, to think about the life.

You Might Also Like

1 pensamentos sobre o meu segredo

Like us on Facebook

Loading followers