Coisas giras #2

23:18

Eu tenho um grande fascínio por fotografias de pessoas, em especial de crianças|recém nascidos, grávidas e moda. Há dias que passo horas a ver fotografias que me inspiram, que me dão vontade de arriscar num outra área da fotografia.
Há uns tempos por acaso encontrei o tlumbr desta fotografa, a Lea, fiquei apaixonada pela o trabalho dela. Estão aqui alguns exemplos, passem pelo site ou pelo Facebook e deliciem-se com as maravilhosas fotografias.

I have a  fascination for the photography of people, particularly children | newborn, pregnant and fashion. There are days I spend hours looking at pictures that inspire me, that increase my curiosity by that area of photography. 
Some time ago by chance I found  the tlumbr of this photographer, Lea, I was passionate about her work. Here are some examples, passing through the website or Facebook and rave with the wonderful photographs.




You Might Also Like

3 pensamentos sobre o meu segredo

Like us on Facebook

Loading followers