Daily life

Yes I'm upset...

00:03

Há dias que dá vontade de desistir, que dá vontade de recomeçar do zero mas há outros dias que dão vontade de continuar. Hoje foi daqueles em que me apeteceu desistir, não porque trabalhei 12h seguidas, com muita loucura pelo meio (porque eu tenho défice de concentração) mas porque dependo de outros para avançar, e esses nem sempre colaboram como esperamos.

Sim estou aborrecida!Amanhã é outro dia.

There are days when I feel like giving up, days that make me want to start from scratch but there are other days that make me want to continue. Today has been those where I felt like giving up, not because I worked 12 hours straight, with a lot of craziness in the middle (because I have lack of concentration) but because I depend on others to advance, and these do not always work as we expected.

Yes I'm upset!Tomorrow is another day

*

You Might Also Like

3 pensamentos sobre o meu segredo

Like us on Facebook

Loading followers