Let's talk about me

00:00



Não gosto muito destes desafios, tenho de confessar, mas aproveitei que me foi sugerido pela Joaninha e vim falar um pouco mais de mim. Algumas coisas vocês já sabem, outras são novidade.
Não vou passar o desafio a ninguem, mas sintam-se á vontade para responder ás mesmas questões, e dizer 11 coisas sobre vocês.

 Qual o teu maior sonho?
Ser Feliz
 Um desafio?
O meu trabalho diário
Qual o sítio mais especial para ti?
A Zambujeira do mar
Qual a tua sobremesa preferida?
Boa pergunta, não tenho, depende muito da altura...
 Uma música que te faça sorrir...
Laura Izibor- Shine
Qual a viagem que te deu mais prazer?
Chicago
Qual o teu filme preferido?
Up
 O que move o teu coração?
O amor pelas coisas simples da vida
Qual o teu lema para seres feliz?
Tudo tem um lado positivo, sorri e vais encontrar.
 Qual o teu hobbie preferido?
Fotografia, esta é fácil
O que te motiva para escreveres um blog?
A historia em volta dele, o prazer que me dá, e claro bons feedbacks que recebo.


\\
Do not really like these challenges, I have to confess, but I took that was suggested to me by Joaninha and so I come to talk a little more about me. Some things you already know, others are new.
I'm not going to challenge anyone, but feel free to answer the same questions, and tell 11 things about you.



What is your biggest dream?
Be happy
 A challenge?
My daily work
What is the most special place for you?
The zambujeira sea
 What is your favorite dessert?
Good question, I'm not, really depends on the height ...
 A song that makes you smile ...
Laura Izibor-Shine
 What a trip that gave you the most pleasure?
Chicago
 What is your favorite movie?
up
What motivates your heart?
Love by the simple things in life
What is your motto to be happy?
Everything has a positive side, and you'll find smiles.
 What is your favorite hobby?
Photography, this is easy
 What motivates you for writing a blog?
The story around him, the pleasure it gives me, and of course good feedback I receive.




You Might Also Like

6 pensamentos sobre o meu segredo


  1. What is your biggest dream?
    Become a writer.
    A challenge?
    Remain un judgmental about people.
    What is the most special place for you?
    Home
    What is your favorite dessert?
    cheesecake
    A song that makes you smile ...
    Not alone
    What a trip that gave you the most pleasure?
    Chicago
    What is your favorite movie?
    Dark Knight
    What motivates your heart?
    the smiles that i can bring in others by doing simplest of things.
    What is your motto to be happy?
    Happiness is like water. What you mix becomes everything around you. If you are happy, everything around becomes so too.
    What is your favorite hobby?
    Writing and watching movies
    What motivates you for writing a blog?
    To channel the frustrations and motivations in a constructive way.

    ResponderEliminar
  2. Gostei muito da forma como respondeste! ;)
    Beijinhs

    ResponderEliminar
  3. Nao pude deixar de reparar, Cientista? Curiosamente tb pertenço à Area =D

    ResponderEliminar
  4. Olá Daniela =)
    Gostei muito do que escreveste.
    TEns excelentes fotos no blog. Keep goig!
    bjos

    ResponderEliminar

Like us on Facebook

Loading followers